Advies

Vrumona

In opdracht van Vrumona hebben wij een creatieve activatie bedacht om de hockeyers actief te laten kennismaken met de kleurrijke dorstlesser Sourcy Vitaminwater. Vanaf seizoen 2015-2016 zijn reclamedoeken (2x 24m) geplaatst bij acht hockeyverenigingen met rollboarding in de hoofdklasse. Tijdens een “Super Sunday” (Heren 1 en Dames 1 spelen thuis) kunnen hockeyfans met een leuk spel kleurrijke prijzen winnen, natuurlijk alleen nadat zij de dorstlesser hebben geproefd!

Bekijk hier de case.

Scotch Whisky International (SWI)

Voor dit bedrijf hebben wij een strategie ontwikkeld om de schaarste-dynamiek van Single Malt Whisky’s onder de aandacht te brengen van investeerders in de hockeywereld. Het gaat om beleggen in hoogwaardige vatten en zeldzame flessen whisky. Sinds 2014 heeft SWI hiervoor een vergunning van AFM en nu wordt de bekendmaking van de nieuwe en onbekende vorm van beleggen met een gegarandeerd rendement actief uitgerold. De samenwerking met hockeyverenigingen loopt via ons bureau en wij coördineren de ontvangsten in het zwaar beveiligde pand waar één van 's werelds grootste collecties van Single Malt Whisky’s wordt beheerd voor de klanten. De samenwerking wordt ondersteund met opvallende reclamedoeken langs de velden en in het bijzonder op rollboarding bij de clubs in de hoofdklasse.

Vriendenloterij

Na een succesvolle pilot met enkele hockey topclubs benaderen wij actief verenigingen om loten van de Vriendenloterij aan leden te gaan verkopen. Nog relatief weinig hockeyverenigingen maken gebruik van deze mogelijkheid waarvan maar liefst 50% van de inleg direct terugvloeit naar de vereniging. Via belacties van heren 1 en/of dames 1 kan op deze manier een nieuwe structurele inkomstenbron voor tophockey worden gerealiseerd. Bekijk de video voor meer informatie.